reede, 7. oktoober 2016

Sügisene outfit & Tartu tänavad

(This post will be up in only Estonian.)

Eeeyoo tsikid! 
Kuida teil värviline sügis alanud on? Mul igatahes megaaa hästi! Tunnen ennast nii motiveerituna. Paljud kurdavad, et sügis selline vastik pime ülemineku aeg ja ilmad lähevad aina külmemaks, aga mina kiidan krõbisevaid värvilisi lehti maha kukkumas, ja oma lemmikumaid soojemaid jopesi saab ka kandma hakata. Läheb küll pimedaks, aga sellel ka omad plussid. Saab hakata küünlaid põletama, WOHOO! Teile teadmiseks, et olen küünlate järgi lihtsalt hull. Eriti veel sügisel ja talvisel ajal. Veel rohkem armastan põletada lõhnaküünlaid. 

Eelmine nädal peale mõnda tähtsamat tööd koolis, sain nautida peaaegu nädalasest puhkusest, ja otseloomulikult sõitsin esimesel võimalusel puhkama Koju- ehk Eestisse. 
Suunaks võtsin Tartu ja seekord avastasin Tartut veidi pikemalt ja jõudsin veits settleida.
Tegime Hansuga linna peal mõned tiirud ja pildistasime Hansu välja valitud kohas.






Karvane jakike: Leidsin ema kapist, mida emps minuvanuselt kunagi kandis,
Eest V-auguga pluus: Lindex
Valged teksad: Vero moda, augud meisterdasin ise
Boots: Gina Tricot


Tartu linn minule isiklikult meeldib max palju ja ma nautisin seal olekut to the fullest.
Lätist ( Tripi POSTITUS järgmisel ESMASPÄEVAL) ja Eestist tagasi Soome tulles saan ikka ja alati aru, kuhu suunda kodu jääb. Jäänud vähem kui kaks aastat, ja mu pisike unistus täitubki.:) (kui kõik plaanipäraselt läheb, ma väääga loodan.) 
Järka nädal aga juba jälle Eestimaa ootab, ootan meeletult!

Teie mõtted ja arvamused sügisest?


K.M

4 kommentaari:

  1. Hei Ketter! Kõigepealt mulle meeldib sinu sügisene outfit. Very cool! Sügis on minu lemmikumaid aastaaegu, kuna see minu sünnikuu. Sügise juures meeldib mulle kõigepealt värvilised lehed, et neis pärast püherdada:D ja muidugi mõnus külm ja karastav tuul.

    VastaKustuta